Fotmassage

Hej igen!
Jag hade inga storre problem med att overtala Thomas om att vi skulle aka till Chinatown for lite fotmassage igar. Efter en liten snabbvisit pa KFC blev det att ta plats i en av de behagliga fatoljerna for 45 minuter fotmassage. Och ja lar da saga att vi angrade oss inte en sekund! Riktigt skont var det nar de knadade fotterna med massa oljor och inte blev det samre av att de avslutade med lite nackmassage. Man kande sig som en ny person nar man gick darifran.
Gubben som masserade mig beklagade verkligen att Sverige inte tog sig till VM-slutspel men han trodde att vi skulle vara battre pa "icefootball" istallet, nu vad det ar for nagot.

Efter massagen akte vi till Clarke Quay vilket ar en gagata med uteserveringar som ligger precis intill an som rinner genom staden. Darifran har man utsikt over hela Singapores bankomrade och det ar mycket fint, trakigt bara att vi inte hade med en kamera... Vi bestamde iaf att vi ska ata dar nagon dag sa da blir det att knappa lite kort ocksa. 

Idag ar det fredag vilket betyder att tjejerna kommer hem men det betyder ocksa att det blir party ikvall. Vart nagonstans har vi inte bestamt an men vi kommer nog fram till nagot sa smaningom. 

Till sist vill jag bara saga att jag lyckades pricka in alla ratt pa unibets "europatips" for VM-kvalet haromdagen och detta med en enkelrad! Vad vinstsumman uppgick till vill jag inte kommentera men om jag sager sahar: Det blir nog att aka och kolla pa bil nar vi kommer hem.
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rykterna sager att det var sjukt dalig utdelning. Nagon Brumme kommer du ju inte ha rad med. Du kan fa falgar for vinstsumman annars ;)

2009-10-16 @ 04:11:07
Postat av: mamma Wallin

vädret är rent ut sagt skit här hemma. Vi längtar till sol och värmer eller åtminstone uppehåll.

Vad glad jag blir om du Fredde kommer att kunna köpa en bil då kanske jag kan få "ärva" den du nu använder.

2009-10-16 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0