Fredag igen

Ni hao!
Nu pa formiddagen har det varit klockrent vader har i Singapore, nagra grader over 30 och sol. Synd bara att man lar sitta inne och jobba for man langtar verkligen ut. Men det blir val som forra fredagen, lagom tills vi slutar kommer det hinna borja regna... Ikvall blir det att aka till St. James Power Station for det ar tydligen dar man ska hanga nar man ar ung och bor i S'pore. Eller ja... om du ar over 18 iaf.

Igar eftermiddag fick vi reda pa att tjejerna kommer att lamna oss i tva veckor da de ska aka till Kuala Lumpur med coromantganget. Vi ar inte avundsjuka utan snarare glada for deras skull men om vi sager sahar: det gor inget om de far skitvader!

Vi funderar pa att besoka Singapore Zoo i helgen, som ska vara ett av varldens basta zoon. Hittade en bild pa en bjorn som ska finnas dar, men jag maste saga att det ar svart att skilja pa den och hur Thomas ser ut pa bussen pa vag till jobbet.


Kommentarer
Postat av: mamma

Heeej!



Kan tänka mig hur Thomas ser ut...trött och varm. Här är det banne mig inte varmt, bara att ha vinterkläder på. Ha så kul och ta många bilder på Zoo.

Kramis Thomas mor

2009-10-09 @ 23:23:21
Postat av: Mamma Wallin

hoppas att allt är väl med er. Jag kan bara säga att här har vi det kallt, inga + 30 här inte, nu kl 06.00 har vi -5. Sarah gjorde en kanontid på 25m fritt igår. Hoppas ni har njutit av helgen.

2009-10-11 @ 06:23:24
Postat av: Efraim

KLOCKRENT!

2009-10-12 @ 16:32:03
URL: http://lupusinfabula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0