Relax

Vad hande i Champions Leauge igar egentligen?

Gardagen sag ungefar ut som de flesta andra vardager sett ut pa sistone, vi jobbade hart pa jobbet till 17.30 sen tog vi foretagsbussen in en bit i stan och hoppade av dar for att darefter ta MRTn vidare. Sim Lim Square hette stallet vi akte till igar, det ar ett stort kopcenter med bara elektronikaffarer. Dar fanns i stort sett allt i elektronikvag och priserna var nagot lagre an i Sverige men inte sa pass laga att det blev nagra spontaninkop. T.ex. kostade nya Ipod Nano 8GB ungefar 900kr, jag forsokte pruta ner den till 500 men da sa killen i affaren till mig att komma tillbaka nasta jul... Jag forsokte aven att pruta ner en laptop till ett schysst pris men de vagrade vika sig i prisdiskussionerna. Daliga forsaljare ar vad de ar!

Ikvall tankte jag och Thomas aka till Chinatown igen for lite rygg- och nackmassage, vilket kommer bli riktigt nice. Tjejerna aker ju ivag till Malaysia idag igen sa vi far passa pa att njuta av de tillfallen med lugn och ro som ges.


Snart ar det sol och bad



Kommentarer
Postat av: mamma

Njut nu på, för när ni kommer hem är det vardag igen.

2009-10-21 @ 12:58:27
Postat av: Emilia

ååh, thomas, hälsa tioman från mig. nu är jag avis till tusen. jag hoppas inte ni längtar hem ett skvatt. akta er för hajarna när ni snorklar. och barakudorna.

2009-10-21 @ 22:18:14
URL: http://slurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0