Lite kommentarer angaende gardagens inlagg + mer

Forst och framst vill jag borja med att saga hur simpelt det an later att bestalla pizza sa ar det inte sa enkelt som man kan tro. Det tog mig(Fredrik) cirka 5 minuter att forsta men framst gora mig forstod av Mr. Pizzaforsaljare. Jag var tvungen att bokstavera allt jag sa och tydligen lat mina p:n som t:n vilket gjorde att jag behovde saga "p like in pizza". Inte heller blev det lattare av att det stod 3 stycken pajasar bakom mig och bara skrattade... Men som ni redan last sa fick vi pizzan tillslut.

Hotellet som det fanns en bild pa heter Raffles och ar ganska kant. (For er som inte last kommentarerna till forra inlagget) fanns det tigrar i lobbyn forut pa hotellet men nu mer har de inte det langre, daremot stod det en stilig vakt vid entren men vette tusan om han egentligen inte bara var en del av inredningen. I ovrigt var hotellet mycket fint och hade en trevlig tradgard.

Vi var och shoppade i Jurong kopcenter igar. Enormt stort var det med sina 4 vaningar, men hade de nagra roliga affarer da? Nej, inte om man ar en 18 arig kille fran Sverige iaf... Tjejerna hade ett betydligt storre urval av butiker vilket medforde att vi inte orkade vanta pa dem, sa vi akte hem och kakade chips istallet. 

Idag ar det fredag och vi hade tankt att checka laget pa stan ikvall och se om nagot roligt hander. Jag ar mest orolig att vi inte ska hitta hem igen men det gar nog bra, kanske. Forresten sa vet vi inte om tjejerna ska med for de ska namligen ata mooncake med sina arbetskamrater.... en fredag kvall....


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Glomde saga att jordskalvet igar markte vi inte av overhuvudtaget.

2009-10-02 @ 06:25:04
Postat av: ida stina

Mm..moon cake. Vi kan ju inte jamt gora roligare saker an er fattar ni val. Ni lar ju ocksa kunna saga att ni har roligt nan gang? Haha Tjing tjong

2009-10-02 @ 06:32:38
URL: http://isisingapore.blogg.se/
Postat av: mamma

vi vill ha lite bilder. Ha nu en skön helg och unna er ledighet och upplevelser.

2009-10-02 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0