SM-Guld?

Oj oj oj, vilket sjuhelsickes åskväder det var imorse. Regnet öste ner och himlen lystes upp av blixtar som skar genom luften om vartannat. Vi bestämde oss för att ta en taxi till företagsbussen istället for att gå de 1,5kilometerarna till MRT:n och riskera att bli genomvåta. Dock så var vi nog inte de enda som tänkt ungefär samma tanke då telefonnätet var överbelastat och det var omöjligt att få tag i en taxi, vilket medförde att det blev att ladda upp med varsitt paraply och gnata iväg i vilket fall som helst.
På MRTstationen gjorde Stina en s.k. "Thomas" idag, vilket ser ut ungefär såhär: Hjälp, jag har tappat bort mitt MRTkort, vad ska jag göra? (Här kommer det som skiljde Thomas och Stina åt) Thomas stod och letade genom hela sin väska tills han tillslut hittade kortet i sin ficka. Stina däremot hon letade genom hela sin väska utan att hitta kortet. Då gick hon och köpte en engångsbiljett för att sedan hitta sitt riktiga kort i fickan, tyvärr efter att hon använt sin nyinköpta biljett. 
I övrigt har dagen varit ganska normal. Man har varit trött, haft lagom mycket att göra på jobbet och våra kvinnliga vänner har ätit kyckling. En ohyggligt frän sak har dock hänt. Hör och häpna. Thomas Lindström samt Jakob Brungs har lyckats med bedriften att som enda lag i skolan ta sig vidare till final i CNC-SM i Jönköping! Jag menar, hur coolt är inte det? Det blir nog guld.

Kommentarer
Postat av: stina

du glömde en liten detalj där med kortet i fickan, det låg inte i mina byxfickor utan i kjolens ficka som låg i väskan! :p lite fail. Men grattis till cnc-grejen tykcer iaf jag och ida :D

2009-10-06 @ 16:48:20
Postat av: Wallin`s

Vi gratulerar dig Tomas. Fredrik glöm inte bort att skicka syrran ett gammaldags vykort, hon väntar.

2009-10-07 @ 15:35:55
Postat av: Lotta, Mika, Frida, Tom

Hej Fredrik,



Vi vill bara skicka en hälsning och hoppas att du har det bra! Ta hand om dig och visa oss lite bilder i Midsommar ;-)



Kramar,

Lotta, Mika, Frida & Tom

2009-10-08 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0