McHemkört

God dag alla svenskar!
Bara så att ni vet är det inte tabu att kommentera vår blogg, och vi kommer försöka lägga upp lite fler bilder.
Dagen började med en ohygglig trötthet eftersom att vi tog en sväng till Holland Village igårkväll och skulle upp tidigt idag för vi tänkte åka till Sentosa och steka runt på playan. Detta blev dock inte av för att vädret var inte perfekt anpassat för en dag på beachen. Vi stannade istället hemma, klämde i oss kyckling och ris till brunch och sedan blev det pingpong mellan mig (Thomas) och Fredrik. För att inte göra Fredrik totalt nedtryckt ska jag inte nämna resultatet. Vi blev genomblöta av lök båda två.
Nu ska vi beställa hem lite föda från McDelivery. Det blir för övrigt tredje dagen i rad som vi äter hamburgare. Sen blir det chips. Och sova.

Kommentarer
Postat av: pappa

Är inte gymmet ett alternativ till sova och skräpmat? Se nu till att inte sova bort hela helgen, upplevelser kan man ha även om vädret är dåligt. Ni vet, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

2009-10-03 @ 16:21:14
Postat av: Moster Anna

Hej Thomas. Hoppas allt är bra. Jag har köpt ny bil. Det följde inte med vinterdäck. Vill du byta dina vinterdäck mot min Brummevolvo? Ha det gott. Anna

2009-10-03 @ 18:21:32
Postat av: Donald

Intressant blogg Thomas, har checkat alla inlägg såklart, men orkar inte kommentera dock =)

2009-10-04 @ 00:04:40
Postat av: Binke

hoppas allt är bra? Jag har en bild framför mig hur det är i singapore, kolla lanken: http://www.youtube.com/watch?v=fL39vTtHtY4



det är vinjetten ifrån en tvserie ifrån gamla goda 80talet,"uppdrag i singapore"

Hare

2009-10-04 @ 10:33:21
Postat av: mamma

Heeej!

Hur ska detta bli...skräpmat och inge träning...ska du bli en av oss? hehehe....skämt och sido...njut av både mat, väder och annat...kramis

2009-10-04 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0