City Hall

Ni hao!
Igar fick jag och Thomas for oss att aka och shoppa lite efter jobbet. Vi tog MRTn till City Hall for att ta en tur i shoppingcentret som ligger mitt i stan och istallet for att ga ut fran stationen och rakt in i kopcentret rakade vi ga lite fel och fick ga en rejal omvag, men vi fick ju se lite mer av stan pa sa vis. Utbudet pa affarer i centret var ganska tamt med tanke pa dess storlek, manga riktigt dyra affarer med klockor, "finare" markesklader m.m. och desto farre "vanliga" kladaffarer. Dock sa passade jag och Thomas ganska bra in i dessa lyxaffarer da vi fortfarande hade vara stek/jobbklader pa oss.
Lite inkop blev det da Thomas kopte tva t-shirtar och ett par flipflops medan jag kopte en stickadtroja och en t-shirt, som enligt Thomas hade en mycket forvirrande text. Naturligtvis var inget av dessa kop ett sadant klipp som nar jag kopte min indierskjorta i Little India men vi var nojda trots allt.

Idag har vi inte riktigt bestamt vad vi ska gora ikvall men jag ar lite pepp pa fiskspa och fotmassage, annars blir det nog att motionera lite. Vi lovar att i helgen ska vi lagga upp lite bilder, nagot speciellt som ni skulle vilja se? Skriv garna det i kommentarerna isf.

Forresten, vi ska halsa till Ida och Stina fran gubben dar vi bor. Han ar orolig for er och undrar vart ni forsvunnit.   

Kommentarer
Postat av: Stina och Ida

Det borde han vara, har i Malaysia ar ju sakerheten som sagt mindre bra... ;) Nejmen, halsa gubben att vi klarar oss utmarkt da vi aldrig ar langre ifran vara foljeslagare an cirka 5 meter, och vi kommer ju hem idag ;)

2009-10-16 @ 03:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0